poniedziałek, 9 lipca 2018

1. O książkach, o kawie i wielu innych



Witam serdecznie na blogu Książka do Kawy!

                   Początkowy zamysł prowadzenia bloga po blisko kilkuletniej przerwie łączył się z chęcią zaprezentowania Wam, czytelnikom, tego, co znajduje się na wielu półkach w domowej biblioteczce. Ilość posiadanych przeze mnie książek oraz zamiłowanie do czytania sprawiły, że zapragnęłam pokazać, które z pozycji najbardziej przemawiają do mojego serca, a które wręcz przeciwnie - są powodem ogromnego rozczarowania. 
                    Po krótkim namyśle doszłam jednak do wniosku, że nie warto ograniczać się jedynie do literatury. Wolny czas równie chętnie spędzam przy ekranie laptopa, wybierając kolejne to seriale czy filmy do obejrzenia. Ich oceny, recenzje oraz moje własne odczucia również zamierzam umieszczać właśnie tutaj. Tytuł bloga wydaje mi się zatem adekwatny do jego zawartości, skoro zamiłowanie do kawy łączy się z tak wieloma formami aktywności w domowym zaciszu. Mam nadzieję, że mój sposób pisania, postrzegania pewnych spraw oraz opinie na dany temat zaciekawią szersze grono czytelników, do których zwraca się dwudziestojednoletnia studentka drugiego roku filologii germańskiej zakochana w książkach, serialach, filmach, kotach, butach, dobrym jedzeniu oraz nielicznych dyscyplinach sportowych. Nałogowo oznacza znajomych pod memami na fejsbuku, a większość dnia pożytkuje na tworzenie postów na wszelkiej maści forach.
                    Książki pochłaniam w zależności od tak zwanej dyspozycji dnia - czasami jedna doba wystarcza na osiemset stron, czasami niecałe trzysta zajmuje koło tygodnia. Posty zatem będą się pojawiać po zakończeniu przygody z danym dziełem. 

P. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz